ریسه خطی داریم تا ریسه خطی!!!+معرفی بهترین ریسه خطی بازار
ریسه خطی 12 ولت

ریسه خطی داریم تا ریسه خطی!!!+معرفی بهترین ریسه خطی بازار

مقدمه


ریسه خطی 12 ولت یک نوع  ال ای دی است که با ولتاژ 12 ولت کار می کند و برای نورپردازی در محل هایی که نیاز به نور مستقیم و قوی دارند مناسب است. این ریسه ها معمولا از چیپ های اس ام دی مدل 2835، 4014، 5050 و 5730 ساخته می شوند که تفاوت آنها در اندازه، توان و روشنایی است. برخی از این ریسه ها دارای پشت چسب دارند و برخی دیگر باید با چسب سیلیکون یا هیت سینک بر روی سطح مورد نظر نصب شوند. این ریسه ها قابلیت برش در فواصل مشخصی را دارند که بستگی به تراکم چیپ ها دارد. برای استفاده از این لامپ‌ها نیاز به آداپتور یا مبدل 12 ولت دارید که توان آن باید با توان آن مطابقت داشته باشد.

حالا ریسه چی بخریم؟؟


این روزها به موجب به وجود آمدن تولیدکنندگان لامپ دستساز در بازار درخواست برای لامپ‌ها،به خصوص ریسه خطی 4014 به شدت بالا رفته به طوری که ریسه‌های خطی کیفیت پایین به شدت در حال خرید و فروش هستند که همچنین حتی برای فروشندگان هم تا حد زیادی درد سر و غیر قابل تشخیص هستند.

قائم الکترونیک همواره بر روی شعار بالاترین کیفیت،پایین ترین قیمت تاکید داشته و دارد.

در این مقاله به معرفی دو مدل از جدیدترین ریسه‌های با کیفیت که برای ساخت لامپ های دست ساز استفاده میشوند میپردازیم و در انتها یک پیشنهاد بسیار ویژه برایتان داریم…

پرفروش ترین ریسه خطی 12 ولت ماه

در ماه انتهایی سال 1402 یک ریسه جزو پرفروشترین ریسه ی ماه قائم الکترونیک بود و استقبال خوبی از سمت تولیدکنندگان لامپ دستساز داشت.
ریسه ای که میتوان گفت جایگزین برند موفق ولت شد و توانست رضایت بازار را همراه خود کند:

خوش قیمت ترین ریسه ی ماه با توجه به کیفیت و قیمت

ریسه مگا

بر هیچ کس پوشیده نیست که لامپ 4014 جزو پرطرفدارترین و پرفروش ترین ریسه/لامپ بازار است که با توجه به مزیت های فراوان آن بلطبع دارای نقاط ضعف خاص خود هم هست.
یکی از این نقطه ضعف‌ها داغ شدن بیش از حد این ریسهاست که به خاطر تراکم بالا و نور بالای آن تقریبا اجتناب ناپذیر است.
ولی ما ریسه ای را میخواهیم به شما پیشنهاد دهیم تا دما نقطه قوت آن است:

جهت اطلاع از قیمت ریسه خطی 12 ولت با شماره تماس 02166840080 و یا 09101979766 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.